Åbningstider

LEDIGE JOBS

 

Centerleder

Arena Aabenraa søger centerleder.

Spændende job i etableret organisation med mange visioner.

Er du parat til et lederjob indenfor fritidssektoren, hvor du får mulighed for at præge din og andres hverdag – så har vi jobbet til dig.
Arena Aabenraa er et sports- og aktivitetshus med højt til loftet, som tilbyder en bred vifte af aktiviteter i moderne og attraktive rammer – og disse rammer skal fyldes ud.
Den overordnede opgave for en ny centerleder handler dog også om at skabe gode og positive rammer omkring vores kunder, medarbejdere og samarbejdsrelationer.
Nye ideer til aktiviteter, indhold og organisering er altid velkomne, og denne opgave vil derfor også i nogen grad blive lagt i hænderne på den kommende leder af Arena Aabenraa.

Din udviklingsramme.
Arena Aabenraa vil være det naturlige samlingspunkt for alle aldre, alle interesser og aktiviteter, og for turister der besøger Aabenraa. Arena Aabenraa skal danne rammen om et væld af aktiviteter, som spænder fra idrætsforeningernes aktiviteter til events, konferencer, messer, møder, sundhedscenter, og meget mere. Disse aktiviteter skal gerne udvikles yderligere, og samtidig skal der skabes tilbud, som gør det let og attraktivt for borgerne – være sig private som foreningsorganiserede – at dyrke idræt i hverdagen. Udover driften af selve arenaen er en vigtig del af jobbet også at være igangsætter og skabe aktiviteter på de tilhørende udendørs aktivitetsområder, så som Aabenraa Stadion, det etablerede fitnesspot og multibanen, der også udgør en del af driften.
Herudover får du det samlede ansvar for drift, personaleledelse, økonomi, kapacitetsudnyttelse samt salg til sportslige og kommercielle aktiviteter.

Din hverdag
Centerlederen har reference til bestyrelsen, og vil i det daglige have fuld kompetence til at lede organisationen ud fra de koncepter og aftaler, der udstikkes fra samme. Du vil fra dag et blive støttet med koncepter og anden nyttig erfaring fra ekstern tilknyttet rådgivning, men der er bestemt også plads til egne initiativer og ideer.

Din ledelse
Vi forudsætter, at du brænder for at arbejde med idræt, sundhed og motion, med stor respekt for det frivillige foreningsarbejde. Samtidig er Arena Aabenraa også en forretning, og vi forventer, at du har lyst til og forudsætninger for at kunne udvikle denne side af virksomheden yderligere. Du skal være en positiv, dygtig og vedholdende igangsætter og samtidig udadvendt, netværksskabende og kvalitetsbevidst.

Ledelsesstilen skal være åben og samarbejdsorienteret.

Du får mulighed for at indgå i et netværk med andre udviklingsorienterede sports- og kulturhuse i Danmark.

Din baggrund
Den formelle baggrund er ikke så afgørende for os, men vi har følgende forventninger, der gerne skal være opfyldt:

• Ledelseserfaring
• Indsigt i sundhed/welness- og motionsområdet
• Kendskab til foreningsidræt og idrætsevents
• Erfaring i budgettering og afrapportering
• Erfaring i salg – også gerne opsøgende salg. Produkterne, der skal sælges, er primært til møde-, konference-, fest- og eventrelaterede.

Ansøgning
Send din ansøgning til: Asbjørn Jakobsen på aja@judica.dk

Ansøgningsfrist fredag den 16. oktober 2020. Samtaler forventes gennemført i uge 44/45 med tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn og ansættelsesvilkår efter forhandling. Lønforventning bedes oplyst i ansøgningen.

Inden fremsendelse af din ansøgning vil der være mulighed for at få en samtale med bestyrelsesformand, Asbjørn Jakobsen, tlf.: 26 83 69 03.